01 October, 2010

恐惧

不晓得从何时开始,每当接近周末的时候,心中的恐惧总是会不期然的浮现出来。我想这并不是一朝一夕的事,是岁月慢慢堆积而成的恐惧感。说实在的,我讨厌这种不踏实的感觉,可是它偏偏却又像阴魂不散般地跟随着我。日复一日,年复一年!这种感觉随着岁月而渐渐变浓,我很想摆脱,却又无法摆脱!明天又是周末了,不知道这个周末又会是个怎样的周末!我不敢奢望可以拥有一个愉快的周末,但愿这不会又是一个难过的周末,我已经心存感激了!

5 comments:

薰衣草夫人 said...

什么都别想,放个轻音乐,看一本书,过个懒洋洋的周末吧.

oLive said...

Don't so upset ler!
Cheers up..
Weekend is the favorite days throughout a week ler..^^
No weekend; no life dy, lolx :P

Gambateh!!!

Ksteeng1122 said...

薰衣草夫人,由于工作性质的关系,周末可是我最不能放松的日子,因为周末是我工作的黄金日,很早就得起床了。对我而言,轻松的享用周末谈何容易?

Olive, as u know, we don hv weekend at all....coz we might need to work early in the weekend till night....some more still need to rush after work for some reason.....that's y sometimes we just felt like we dun hv life

oLive said...

Erm... Don't sound so upset! Cheer up!!!! Find a little time for relax eventhough it's really no time...!!!!

Or, come.. follow me go yoga. It ll helps you alot no matter in health and mood... :D

Agnes Sim said...

你的工作是??

Related Posts with Thumbnails